Наша компанія приділяє велику увагу не лише поставкам високоякісного обладнання і комплектуючих, а й подальшому сервісу та технічному обслуговуванню. Сервісне обслуговування і ремонт обладнання, придбане у ТОВ «МАШІНТЕХ» не створюють для наших клієнтів жодних проблем.
Кваліфікований персонал має великий запас теоретичних знань і значний досвід практичної роботи на сучасному обладнанні. Наші технічні спеціалісти проходять навчання і постійно удосконалюють свою кваліфікацію, проходячи навчання на підприємствах – виробниках.
Мало що так дорого обходиться на виробництві, як простій основного обладнання. Кожна хвилина верстату, який не виробляє деталі, безжалісно зменшує прибуток вашого підприємства. Тому будь-яка несправність потребує негайного реагування. І самою правильною реакцією буде звернення до сервісної служби, що володіє знаннями та досвідом з обслуговування та ремонту вашого обладнання. Від професіоналізму співробітників, які проведуть діагностику, замовлять потрібні оригінальні запасні частини і виконають ремонт, буде залежати на скільки швидко ваше обладнання почне виконувати виробничий план.
У нас грамотний, висококваліфікований колектив з великим досвідом, який дозволяє нам пропонувати оптимальні технологічні рішення і підбирати обладнання, максимально враховуючи виробничі потреби та специфіку виробництва замовника.
В «МАШІНТЕХ» прийнята рівнева система допуску спеціалістів до обслуговування. Щоквартально ведеться атестація, за результатами якої нашим сервісним спеціалістам присвоюється чергова кваліфікація і допуск до певного виду робіт на тому чи іншому рівні.
Компанія гарантує швидке отримання потрібної інформації дистанційно, а при необхідності й оперативний виїзд сервісного інженера на місце. В особливих випадках можлива консультація, і навіть (якщо необхідні більш складні налаштування і ремонт верстатів) фізичне залучення сервісного персоналу заводу-виробника.
Одним словом, ми подбаємо про те, щоб ваше обладнання залишалося працездатним протягом багатьох років.
Основна задача сервісної служби – відновити адекватні роботу всіх деталей та механізмів, повернути технічному оснащенню її початкову продуктивність і здатність виробляти високоточні операції, провести якісний ремонт обладнання, компенсувати зноси.
Серед пріоритетних напрямків своєї справи, особливу увагу ми приділяємо якості та швидкості виконання сервісних робіт. Високий рівень професіоналізму та відповідальний підхід до виконання робочих задач різного профілю підкріплений постійним самовдосконаленням: співробітники сервісного відділу систематично проходять навчання, вивчають новітні розробки та принципи роботи на заводах виробниках кращого обладнання.
Звернувшись до сервісної служби, потенційні клієнти можуть замовити наступні послуги:
Потенціал надання сервісних послуг підтверджено сертифікатами від заводів-виробників.
Є запитання? Дзвоніть!
Для оперативного рішення будь-яких задач, замовник напряму може зв’язатися з сервісною службою за телефоном 0-800-40-55-75 (безкоштовні дзвінки з усіх мобільних та стаціонарних телефонів України). За цим номером телефону можна отримати оперативну консультацію у разі виникнення будь-яких технічних питань, проблем при обробці, вимірюванні деталей або інструменту на верстаті. Якщо питання не потребує особистої присутності сервіс-інженеру, то вирішуємо протягом дня.