ТОВ "МАШІНТЕХ"

  • 0-800-40-77-88
  • (безкоштовні дзвінки з мобільних і стаціонарних номерів України)
  • 0-800-40-77-88
  • (безкоштовні дзвінки з мобільних і стаціонарних номерів України)
Menu

Rafamet UBE 150 N двох супортний колесотокарний верстат з ЧПК

Верстат типу UBC 150 M – це двох супортний токарний верстат, призначений для обробки залізничних колісних пар. Колісні пари можуть мати корпуси підшипників, встановлені на зовнішніх торцях осі, а також зубчасті, що знаходяться між колесами.

Верстат призначений для обробки колісних пар в непрохідному режимі. Колісні пари вкочуються на обробку та викочуються після обробки з боку оператора.

На верстаті можливе виконання наступних операцій

  • Проточка профілю на колесах колпара по технологічній програмі;
  • Торцева проточка внутрішніх граней бандажа коліс колпари;
  • Видалення матеріалу бандажів для знімання затискного кільця;

Верстат має можливість значного розширення технологічних характеристик за допомогою установки додаткового обладнання, що дозволить виконувати такі операції:

  • Обробка зовнішніх поверхонь коліс;
  • Проточка канавки граничної обробки;

  • Обробка поверхонь тертя гальмівних дисків на осі між колесами;
  • Обробка поверхонь тертя гальмівних дисків на бічних поверхнях коліс;

Виробник: Rafamet (Польща)

0-800-40-77-88

  • ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
  • Отримані результати

Ширина колії

1520 мм

Максимальний діаметр обруча коліс колпара до обробки

1360 мм

Максимальний діаметр обточувати поверхні колеса колпара до обробки

1300 мм

Мінімальний діаметр обточувати поверхні колеса колпара після обробки

700 мм

Maксимально довжина осі колпара

2800 мм

Мінімальна довжина осі колпара

1890 мм

Maксимально ширина бандажа

140 мм

Максимальний перетин стружки (для кожного супорта)

15 мм²

Максимальний перетин стружки (для кожного супорта)

2 × 40 кВ

Безступінчасте обертання планшайби шпинделя:

При обточуванні профілю коліс колпара

до 30 об/мин

Система ЧПК

SINUMERIK 840D sl

Максимальна вага колісної пари (× 10 кH)

3,5

Швидкість руху шпинделя

1500 мм/хв

Швидкість руху супортів та ползунів

5000 мм/хв

Швидкість руху підйомника

1560 мм/хв

Точність обробки коліс і гальмівних дисків.

Максимальна різниця діаметрів кола коліс однієї колпара

≤0,15 мм

Максимальне биття кола колеса колпара (радіальне)

≤0,15 мм

Максимальне биття внутрішніх бічних поверхонь ободів коліс (Викривлення внутрішніх торців коліс колпара)

≤0,20 мм

Точність відображення профілю

≤0,15 мм

Досягається шорсткість поверхні обробленого профілю колеса колісної пари, Ra

Ra =5 – 20 µм

×