Rafamet UBE 150 N двох супортний колесотокарний верстат з ЧПК
Верстат типу UBC 150 M – це двох супортний токарний верстат, призначений для обробки залізничних колісних пар. Колісні пари можуть мати корпуси підшипників, встановлені на зовнішніх торцях осі, а також зубчасті, що знаходяться між колесами.
Верстат призначений для обробки колісних пар в непрохідному режимі. Колісні пари вкочуються на обробку та викочуються після обробки з боку оператора.
На верстаті можливе виконання наступних операцій
- Проточка профілю на колесах колпара по технологічній програмі;
- Торцева проточка внутрішніх граней бандажа коліс колпари;
- Видалення матеріалу бандажів для знімання затискного кільця;
Верстат має можливість значного розширення технологічних характеристик за допомогою установки додаткового обладнання, що дозволить виконувати такі операції:
- Обробка зовнішніх поверхонь коліс;
- Проточка канавки граничної обробки;
- Обробка поверхонь тертя гальмівних дисків на осі між колесами;
- Обробка поверхонь тертя гальмівних дисків на бічних поверхнях коліс;
Виробник: Rafamet (Польща)
Дізнатися вартість
- ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
- Отримані результати
Ширина колії |
1520 мм |
Максимальний діаметр обруча коліс колпара до обробки |
1360 мм |
Максимальний діаметр обточувати поверхні колеса колпара до обробки |
1300 мм |
Мінімальний діаметр обточувати поверхні колеса колпара після обробки |
700 мм |
Maксимально довжина осі колпара |
2800 мм |
Мінімальна довжина осі колпара |
1890 мм |
Maксимально ширина бандажа |
140 мм |
Максимальний перетин стружки (для кожного супорта) |
15 мм² |
Максимальний перетин стружки (для кожного супорта) |
2 × 40 кВ |
Безступінчасте обертання планшайби шпинделя: При обточуванні профілю коліс колпара |
до 30 об/мин |
Система ЧПК |
SINUMERIK 840D sl |
Максимальна вага колісної пари (× 10 кH) |
3,5 |
Швидкість руху шпинделя |
1500 мм/хв |
Швидкість руху супортів та ползунів |
5000 мм/хв |
Швидкість руху підйомника |
1560 мм/хв |
Точність обробки коліс і гальмівних дисків. |
|
Максимальна різниця діаметрів кола коліс однієї колпара |
≤0,15 мм |
Максимальне биття кола колеса колпара (радіальне) |
≤0,15 мм |
Максимальне биття внутрішніх бічних поверхонь ободів коліс (Викривлення внутрішніх торців коліс колпара) |
≤0,20 мм |
Точність відображення профілю |
≤0,15 мм |
Досягається шорсткість поверхні обробленого профілю колеса колісної пари, Ra |
Ra =5 – 20 µм |